VELKOMMEN TIL AARHUS 1900 TRIATHLONS KLUBMODUL

Her kan du tilmelde og betale medlemskontingent - henholdsvis triathlon-kontingent for svømning, cykling og løb, samt duathlon-kontingent for cykling og løb. Desuden har vi kontingenter til ungdom og Xterra. Det er også på denne side, at du tilmelder dig klubbens events.

Har du brug for flere informationer om "Hvem er vi", "Træningstilbud" og lignende, henviser vi til vores primære hjemmeside: www.1900tri.dk

Er du medlem, så sørg for at blive tilføjet klubbens Facebook-gruppe "Aarhus 1900 Triathlon (Kun for meldemmer)". Her kommer der ugentligt informationer om vores træninger, arrangementer og lignende.

Skal du bruge dit licenspas, skal du logge ind i øverste højre hjørne og vælge "Min Profil". Her kan du udskrive dit licenspas.